Gamificarea – soluție de învățare pentru tinerii generației Z

Organizator
Asociația Centrul pentru Strategii de Dezvoltare a Tineretului
Perioada
10 octombrie – 10 decembrie 2021
Finanțat prin
Apelul 5/2021 Tineret
Suma solicitată
74.500 lei

În contextul pandemiei de COVID-19, tinerii elevi din ciclul gimnazial și liceal s-au confruntat cu provocările adaptării la predarea online sau hibrid, care au schimbat paradigma de învățare. În această situație complexă din punct de vedere educațional, devine extrem de importantă capacitatea tinerilor de a învăța pe cont propriu, în mod autonom și responsabil, utilizând competența de a învăța să învețe.

 

Proiectul “Gamificarea – soluție de învățare pentru tinerii generației Z” este un proiect de educație non-formală, centrat pe dezvoltarea competenței de a învăța să înveți, prin utilizarea principiilor gamificării. În cadrul proiectului sunt dezvoltate 3 board game-uri (jocuri de societate) educaționale, care explorează trei teme: managementul timpului, managementul obiectivelor de învățare, managementul emoțiilor în procesul de învățare. Aceste board game-uri sunt utilizate într-o activitate de formare de 6 zile organizată pentru 15 tineri cu vârste între 14 și 15 ani.