Primăria
Timișoara
În construcție

Înscrierea la creșele publice pentru anul școlar 2021-2022

Sesiune încheiată

Am afișat soluționarea contestațiilor primite și rezultatele finale după validarea dosarelor prezentate fizic. Procesul de înscriere la creșe publice pentru anul școlar 2021-2022 s-a încheiat.

Cum aflați rezultatul cererii dvs. online

Mai jos găsiți listele cu numerele de înregistrare ale cererilor admise, precum și listele de așteptare sau invalidate, pentru fiecare dintre cele 12 creșe.

Cererile online transmise de dvs. au primit un punctaj automat (Găsiți aici informații despre cum s-a calculat punctajul). Punctajul pe care l-ați obținut pe baza declarațiilor dvs. din formularul online v-a fost comunicat în e-mailul de confirmare pe care l-ați primit în momentul în care ați transmis cererea dvs. online.

În același e-mail ați primit și un număr de înregistrare (exemplu: SPC21_0000). Vă reamintim că nu ați avut posibilitatea să optați pentru mai multe creșe, așadar, conform regulamentului care v-a fost adus la cunoștință, dacă ați transmis mai multe cereri online am luat-o în calcul doar pe ultima transmisă.

Căutați în listele de mai jos numărul dvs. de înregistrare, așa cum apare el în e-mailul de confirmare.

Status invalidat se referă la formularele dublate sau cererile pentru copii nenăscuți sau mai mari de vârsta de 3 ani.

Dacă numărul dvs. de înregistrare are rezultatul Admis și își menține acest status și după prima rundă de contestații, în perioada 1-14 iulie veți fi programat pentru prezentarea actelor doveditoare la sediul Serviciului Public Creșe (str. Vasile Alecsandri, nr. 6). Parcurgeți calendarul pentru a afla pașii următori.

Calendar

10-23 iunie
Înscrierea online
24-25 iunie
Evaluarea formularelor online înregistrate
28 iunie, ora 16:00
Comunicarea rezultatelor inițiale
28 iunie, ora 16:00 – 29 iunie, ora 16:00
Depunerea contestațiilor
30 iunie, ora 16:00
Soluționarea contestațiilor
1-14 iulie
Prezentarea fizică a actelor doveditoare
15 iulie
Afișarea pe site a rezultatelor finale
15 iulie, ora 16:00 – 16 iulie, ora 16:00
Termen de depunere a contestațiilor
19-20 iulie
Soluționarea contestațiilor
21 iulie
Rezultate finale

Ghid: Cum se face înscrierea

Înscrierea online (10-23 iunie)

Înscrierea copiilor la creșă pentru anul școlar 2021-2022 se face online și necesită o adresă de e-mail validă. Dacă nu aveți posibilitatea să completați formularul online vă rugăm să ne contactați la numărul 0754.034.480 pentru a primi asistență.

Citiți cum se completează formularul online.

Conform legislației în vigoare, copiii cu vârsta de până la 2 ani împliniți pot frecventa doar creșe situate la parterul clădirii. Copiii cu vârsta între 2 ani împliniți și 3 ani pot frecventa și creșe care activează la etaj.

Citiți mai mult

În data de 10 iunie 2021, la ora 08:00, începe perioada de înscriere online. Pe site-ul beta.primariatm.ro/crese va deveni activ butonul de accesare a formularului online. Formularul online poate fi accesat în intervalul 10 iunie, ora 08:00 – 23 iunie, ora 16:00.

În formularul online de înscriere vi se vor solicita date personale și informații despre situația dvs. familială. Veți completa aceste câmpuri cu bună credință și pe proprie răspundere.

Dacă înscrierea dvs. online întrunește suficiente puncte pentru a primi un loc la creșă în limita locurilor disponibile, în etapa a 2-a a procesului de înscriere vi se vor solicita actele doveditoare pentru informațiile declarate în formularul online.

Dacă nu veți putea prezenta acte doveditoare pentru răspunsurile selectate în formularul online, Serviciul Public Creșe își rezervă dreptul de a nu vă aloca punctajul aferent răspunsului invalidat în cauză, existând astfel riscul de a pierde locul în creșă.

Actele doveditoare pe care le veți prezenta trebuie să fie obținute înainte de data de 23 iunie, când se încheie perioada de înscrieri online. Dacă documentele sunt datate după 23 iunie, nu veți obține punctajul aferent. Vă recomandăm să consultați din timp lista actelor de care veți avea nevoie, pentru a avea suficient timp să le procurați înainte de această dată.

Evaluarea formularelor de înscriere online și prima rundă de contestații

După terminarea perioadei de înscriere online, formularele completate vor fi evaluate de către Comisia de departajare a copiilor în creșe a Serviciului Public Creșe. Veți obține un punctaj pe baza celor declarate în formularul de înscriere online. Aflați cum se calculează punctajul.

Pe 28 iunie, la ora 16:00, pe site-ul Serviciului Public Creșe vor fi afișate rezultatele inițiale. Aceste rezultate inițiale pot fi contestate în următoarele 24 ore, adică până pe 29 iunie, ora 16:00. Veți putea transmite contestații prin intermediul unui formular online, care va fi disponibil atunci pe site-ul Serviciului Public Creșe. Termenul de soluționare a contestațiilor inițiale este 30 iunie, ora 16:00.

Prezentarea fizică a actelor doveditoare (1-14 iulie)

În anul școlar 2021-2022, Serviciul Public Creșe pune la dispoziția comunității 268 locuri disponibile la creșele publice. Numărul locurilor libere a fost calculat în funcție de normele legale în vigoare, precum și în funcție de numărul de copii din anul școlar precedent care rămân în creșe.

Pe baza punctajului obținut la înscrierea online și urmare a procesării primei runde de contestații, primii 268 părinți sau reprezentanți legali cu cel mai mare punctaj vor fi programați și invitați la sediul Serviciului Public Creșe (str. V. Alecsandri, nr. 6) pentru a prezenta actele doveditoare. În caz de punctaj egal, Serviciul Public Creșe va recurge la criterii suplimentare de departajare.

Parcurgeți lista actelor doveditoare necesare pentru validarea înscrierii online.

Evaluarea dosarelor cu acte doveditoare și a doua rundă de contestații

După finalizarea perioadei de înscriere, analizăm dosarele dvs. în baza criteriilor de departajare și întocmim listele cu dosarele admise pe fiecare creșă în parte, în limita locurilor disponibile. Listele cu dosarele admise și punctajul obținut pentru fiecare copil vor fi afișate pe site-ul Serviciului Public Creșe. Veți putea transmite contestații prin intermediul unui formular online, care va fi disponibil atunci pe site-ul Serviciului Public Creșe. Termenul de soluționare a contestațiilor este de 48 ore.

Rezultate finale (21 iulie)

După soluționarea contestațiilor din runda a doua de contestații, se va aproba lista cu copiii înscriși și admiși pentru a frecventa creșele din luna septembrie 2021.

Copiii care nu îndeplinesc punctajul necesar pentru a fi admiși să frecventeze creșa vor rămâne înscriși pe lista de așteptare.

Listele finale se vor afișa pe site-ul Serviciului Public Creșe, precum și la sediul Serviciului Public Creșe (str. V. Alecsandri, nr. 6) și la fiecare dintre creșe.

În momentul în care se eliberează un loc la creşă pe parcursul anului, acesta va fi ocupat de următorul copil care se află pe lista de așteptare.

Dacă pe parcursul anului vor fi locuri disponibile în creșă, iar cei din lista de așteptare nu doresc ocuparea acestor locuri și există o nouă solicitare de înscriere la creșă, copilul va fi acceptat pe locurile disponibile, cu condiția ca ambii părinți sau părintele unic să lucreze.

Întrebări și răspunsuri

Ce fac dacă am scris greșit numele, adresa, telefonul, CNP-ul sau data nașterii copilului?

Aceste informații pot fi clarificate și corectate în etapele ulterioare și nu afectează punctajul obținut.

Ce se întâmplă dacă completez greșit câmpurile în baza cărora se acordă punctaj sau transmit formularul copilului meu de mai multe ori?

Vom lua în considerare ultima înregistrare pe numele copilului care apare în baza noastră de date. Vă încurajăm să completați formularul cu atenție pentru a evita erorile, iar dacă aveți întrebări referitoare la orice întrebare din formular, ne puteți contacta la 0754.034.480.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram