Precizări
Solicitanții vor depune, în funcție de activitățile comerciale solicitate, documentele prevăzute la art. 34, art. 45, art. 49, art. 53, art. 54, art.55, art.56 din HCL 28/2023.
Pentru orice tip de activitate vor fi depuse următoarele documente:
(care vor fi certificate “conform cu originalul” și transmise și in format digital de către solicitant pe adresa primariatm@primariatm.ro)
Documente necesare
- 1Cerere(Original)
- 2CIF(Copie)
- 3Certificat înregistrare în Registrul Asociații(Copie)
- 4Statutul asociației, Decizie definitivă și revocabilă privind înregistrarea asociației (Copie)
Statutul asociației trebuie să facă referire la codului CAEN pentru care se solicită autorizarea
- 5Extras Registrul Special Asociații de pe lângă Judecătoria Timișoara(Copie)
- 6Atestat Întreprindere Socială, emis de către AJOFM TIMIȘ(Copie)
(dacă este cazul)
- 7Formularul 010 Vector Fiscal privind înregistrarea la ANAF a codului CAEN pentru care se solicită autorizarea(Copie)
- 8Autorizare sanitară de funcționare în baza Declarației pe propria răspundere pentru activitățile cuprinse în Anexa nr. 2 la Ordinul MS nr. 1030/2009, cu modificările și completarile ulterioare