Anularea acordului pentru desfășurarea exercițiilor comerciale

pentru toate activitătile comerciale emise conform LEGII 650/2002, HCLMT 110/2016, HCLMT 4/11.01.2022

Precizări

Documentele vor fi certificate “conform cu originalul” de către solicitant.

Actele se depun la camera 12, ghişeele 8 şi 9.

Documente necesare

  1. 1
    Cerere privind anularea Acordului pentru desfășurarea exercițiilor comerciale emis de Primăria Timișoara(Original)

    Cerere de mână

  2. 2
    Acord pentru desfășurarea exercițiilor comerciale(Original)

    Emis de primăria Timișoara în conformitate cu Legea 650/2002,HCLMT 110/2016

  3. 3
    Hotărârea Adunării Generale a Asociaţiilor sau a asociatului unic prin care s-a decis închiderea punctului de lucru(Copie)
  4. 4
    Certificat de înregistrare menţiuni și rezoluția eliberate de către ORC Timiș prin care se aprobă închiderea punctului de lucru

Este utilă această pagină?